Admininsztratív munkatárs
A leendő kollégánk főbb feladatai:
- Ügyfél adatok rögzítése, módosítása
- Szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok menedzselése
- Számlázás
- Meghatalmazások készítése
- Szerződés záráshoz kapcsolódó elszámolási összesítők készítése
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás
Elvárások:
- Jó kommunikációs és adminisztrációs képesség
- Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek – Microsoft Office programok
- Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés
- Párhuzamos munkavégzés, priorizálás
- Ügyfélcentrikus gondolkodásmód
- Proaktivitás
- Min. 2 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
Munkavégzés helye:
Budapest
Kérjük küldd el fényképes önéletrajzod az allas@mercarius.hu e-mail címre a feladatkör és a bérigény megjelölésével!