Recepciós munkatárs

HR-EB-15
Az alábbi feladatok várnak Rád:

  • Postai küldemények kezelése
  • Telefonhívások fogadása
  • Számlák iktatása
  • Irodai működéséhez szükséges rendelések intézése (pl. irodaszer)
  • Ügyfelek kiszolgálása
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
     

Miért éri meg hozzánk csatlakoznod?

  • Stabil vállalati háttér
  • Versenyképes fizetés
  • Szép kártya - cafetéria-juttatás
  • Mobiltelefon korlátlan használatra internetszolgáltatással
  • Jubiláló munkatársak kiemelése - jutalmazzuk a munkavállalói hűséget
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő szervezetben
  • Kávé
  • Csapatépítők, belső rendezvények

 
Jelentkezz hozzánk, amennyiben:

  • Legalább 2 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Munkavégzésed felelősségteljes, önálló és precíz
  • Jó kommunikációs és adminisztrációs képességgel rendelkezel
  • Téged is az a nagyfokú ügyfélcentrikusság jellemez, mint Minket
  • Legalább középfokú végzettség van
  • Felhasználói szinten ismered a Microsoft Office Word, Excel és Outlook programokat


Munkavégzés helye:

4032 Debrecen, Külső Böszörményi út 8.

4-1