Szerviz / irodai asszisztens
Amiben számítunk Rád:
- a szerviz működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok teljes körű elvégzése
- a következő napi munkalapok megnyitása az előjegyzés alapján
- normázott munkalapok lezárása
- munkalapok előírásszerű archiválása
- gumiabroncs nyilvántartás naprakész vezetése a munkalapok alapján
- műszaki vizsgák érvényességének folyamatos vizsgálata, a lejáró műszaki vizsgák nyilvántartása, átadása a
- munkafelvevőknek
- havi statisztikák elkészítése, továbbítása a szervizvezető felé
- műszaki vizsgák rögzítése, aktualizálása
- külső javítás esetén a munkalapok lezárása
- külső javítási igények esetén a munkalapok megnyitása, elküldése a javítónak
- sofőrszolgálat és egyéb tankolások nyilvántartása, havi elszámolása
- tankolókártyák kezelése, használati nyilvántartás vezetése
- pénztár kezelés
- használt autó értékesítéssel kapcsolatos nyilvántartás vezetése,
- heti gépkocsi készlet leltár elkészítése
Veled szeretnénk együtt dolgozni, ha:
- Középfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel
- Minimum 2 év hasonló beosztásban szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezel
- Precíz vagy, jó a kommunikációs és konfliktuskezelő képességed, ügyfélközpontúság jellemzi gondolkodásod
Miért éri meg hozzánk csatlakoznod?
- Stabil vállalati háttér
- Versenyképes fizetés
- Szép kártya - cafetéria-juttatás
- Modern irodai környezet
- Mobiltelefon korlátlan használatra internetszolgáltatással, laptop
- Jubiláló munkatársak kiemelése - jutalmazzuk a munkavállalói hűséget
- Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő szervezetben
- Tehetség program, mentoring
- Támogató, segítő légkör, csapat
- Kávé, gyümölcsnap
- Csapatépítők, belső rendezvények
Munkavégzés helye: 4032 Debrecen, Külső Böszörményi út 8. szám