Szerviz / irodai asszisztens

HR-EB-19

Amiben számítunk Rád:

  • a szerviz működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok teljes körű elvégzése
  • a következő napi munkalapok megnyitása az előjegyzés alapján
  • normázott munkalapok lezárása
  • munkalapok előírásszerű archiválása
  • gumiabroncs nyilvántartás naprakész vezetése a munkalapok alapján
  • műszaki vizsgák érvényességének folyamatos vizsgálata, a lejáró műszaki vizsgák nyilvántartása, átadása a
  • munkafelvevőknek
  • havi statisztikák elkészítése, továbbítása a szervizvezető felé
  • műszaki vizsgák rögzítése, aktualizálása
  • külső javítás esetén a munkalapok lezárása
  • külső javítási igények esetén a munkalapok megnyitása, elküldése a javítónak
  • sofőrszolgálat és egyéb tankolások nyilvántartása, havi elszámolása
  • tankolókártyák kezelése, használati nyilvántartás vezetése
  • pénztár kezelés
  • használt autó értékesítéssel kapcsolatos nyilvántartás vezetése,
  • heti gépkocsi készlet leltár elkészítése
     

Veled szeretnénk együtt dolgozni, ha:

  • Középfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel
  • Minimum 2 év hasonló beosztásban szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Precíz vagy, jó a kommunikációs és konfliktuskezelő képességed, ügyfélközpontúság jellemzi gondolkodásod
     

Miért éri meg hozzánk csatlakoznod?

  • Stabil vállalati háttér
  • Versenyképes fizetés
  • Szép kártya - cafetéria-juttatás
  • Modern irodai környezet
  • Mobiltelefon korlátlan használatra internetszolgáltatással, laptop
  • Jubiláló munkatársak kiemelése - jutalmazzuk a munkavállalói hűséget
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő szervezetben
  • Tehetség program, mentoring
  • Támogató, segítő légkör, csapat
  • Kávé, gyümölcsnap
  • Csapatépítők, belső rendezvények
     

Munkavégzés helye: 4032 Debrecen, Külső Böszörményi út 8. szám 

4-1