Gyakran ismételt kérdések
Tudj meg többet!
Időpontfoglalás menete a saját szervizpontjainkra
Lemosva kell vinnem gumicserére az autót?
Nem szükséges, viszont amennyiben lehetséges, legfőképpen a gumiabroncsok tisztaságára ügyelj. Erősen szennyezett abroncsok esetén a gumicsere elvégzését nem tudjuk garantálni.
Ha lekésem az időpontomat mi történik, mi a teendőm?
Amennyiben úgy látod, hogy késve érkezel hozzánk, mindenképpen jelezd nekünk telefonon. Késés esetén nem tudjuk garantálni a gumicserét.
Hogy tudom módosítani vagy törölni az online foglalásomat?
A foglalást követően kapott visszaigazoló e-mailben található egyedi linken keresztül teheted meg. A hivatkozáson kiválaszthatod, hogy módosítani vagy törölni kívánod az időpontodat.
Időpont módosítási szándékodat kérjük, hogy minél előbb jelezd felénk, így hatékonyan ki tudjuk használni a felszabadult idősávot szervizeinkben.
Mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
Lehet két időpont foglalásom egy rendszámmal?
Nem lehetséges ugyanazzal a rendszámmal kétszer új foglalást indítani. Ezért, amennyiben változtatni szeretnél a foglalásodon, mindenképpen válaszd az „Időpont módosítása” opciót.
Időpont törlése után mikor nyújthatok be új foglalást?
Időpont törlése esetén új foglalást a művelet sikerességét jelölő visszaigazoló e-mailben kapott linken keresztül azonnal megteheted.
Időpontfoglalás partnerhálózatunkban
Hány nappal előre foglalhatok időpontot?
Partnereinknél az időpontfoglalás legkorábban 2 munkanappal előre lehetséges, amennyiben van szabad hely, és a gépjármű abroncsai megfelelő állapotban rendelkezésre állnak az adott szerviz raktárában.
Ha lekésem az időpontomat mi történik, mi a teendőm?
Amennyiben úgy látod, hogy késve érkezel a partnerünk szervizpontjához, jelezd feléjük telefonon! A választott gumisszerviz elérhetőségeit az időpontot visszaigazoló e-mailben elküldjük Részedre, de az alábbi menüpont alatt is megtalálhatod a kapcsolatfelvételhez szükséges információkat.
Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy 5 percnél hosszabb késés, illetve extrém módon szennyezett gumiabroncsok esetén partnereink nem tudják garantálni a gumicserét!
Hogy tudom módosítani vagy lemondani a foglalásomat?
Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont módosítására és törlésére a visszaigazoló e-mailben található szerkesztő linkeken van lehetőség.
Mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
A módosítás és törlés minimum 2 munkanappal a foglalt időpont előtt lehetséges.
Mennyi időt vesz igénybe a gumicsere hossza?
Partnerhálózatunk szervizeiben az abroncs-csere hossza átlagosan 30 perc. Ebből kifolyólag arra kérünk, hogy nagyjából félórás várakozási idővel számolj!
Lemosva kell vinnem gumicserére az autót?
Nem szükséges. Azonban a gördülékeny abroncscsere érdekében kérjük, hogy a szervizekbe lehetőség szerint tiszta, szerelésre alkalmas állapotú kerekekkel érkezz a gépjárműveddel.
Országos partnerhálózatnál van lehetőségem Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevételére?
Országos partnerhálózatunknál nincs erre lehetőség, a szolgáltatás csak saját szervizeinknél foglalt időpontok esetén vehető igénybe.
Időpontfoglalás Hozom-Viszem szolgáltatással
Hány nappal előre foglalhatok időpontot?
Időpontot legkorábban 5 munkanappal előre foglalhatsz online felületünkön. Például, ha április 11-re (péntekre) szeretnél időpontot foglalni, azt legkésőbb április 4-ig (tehát előtte lévő hét péntekig) teheted meg.
Országos partnereiteknél igénybe tudom venni a szolgáltatást?
Országos partnerhálózatunkban megtalálható szervizpontok nem biztosítják a szolgáltatást. Emiatt kizárólag a saját szervizpontjainkon tudod igénybe venni.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is módosíthatom az online időpontomat?
Igen, a szolgáltatás igénybevétele esetén is lehetséges az időpont módosítás a visszaigazoló e-mailben található egyedi linken keresztül.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudom törölni az online időpontomat?
Igen, a szolgáltatás igénybevétele esetén is lehetséges az időpontod törlése a visszaigazoló e-mailben található egyedi linken keresztül.
Hozom-Viszem szolgáltatással igényelt időpontod törlése esetén, új foglalást a művelet sikerességéről tájékoztató e-mailben küldött linken keresztül azonnal megteheted.
Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
A Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, az online platformunkon a foglalt időpont előtt 2 munkanappal lehetséges a módosítás, illetve lemondás.
Amennyiben 2 munkanapon belül szeretnéd módosítani vagy lemondani az időpontodat, arra kérünk, hogy központi telefonszámunkon keresztül értesítsd a megfelelő szervizt, ahova a foglalásod szólt. Előre is köszönjük a közreműködésedet!
Kapcsolattartás a gumicsere ideje alatt (saját szerviz)
Milyen automatikus e-mailek érkezésére számíthatok az időpontfoglalásom után?
A foglalás elküldése után legfeljebb 10 percen belül érkezni fog egy visszaigazoló e-mail az általad megadott levelezési címedre. Az üzenetben szerepelni fognak a foglalás fontosabb információi, illetve egy szerkesztői link az igény szerint felmerülő időpont módosításhoz vagy törléshez.
a.) Amennyiben Hozom-Viszem szolgáltatás nélkül foglaltál, a foglalt időpontod előtt 24 órával egy emlékeztető e-mailt fogunk küldeni Neked a közelgő gumicsere időpontjáról.
b.) Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, a gumicsere időpont napján kora reggel küldünk Részedre egy e-mailt a nap várható menetéről.
Módosítás és törlés esetén is kapok üzenteket tőletek?
Igen, minden változtatást visszaigazoló e-maillel erősítünk meg.
A módosítás vagy a törlés folyamata csak akkor tekinthető sikeresnek, ha a visszaigazoló e-mail megérkezik postafiókodba.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a folyamat végrehajtása és a visszaigazoló e-mail megérkezése között eltelhet néhány perc.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?
Amennyiben nem találod a visszaigazoló e-mailt a beérkezett üzenetek között, kérjük, ellenőrizd a spam vagy levélszemét mappát is. Egyes levelezőrendszerek az egyéni szűrőbeállítások miatt eltérően kezelhetik az automatikus üzeneteket, így sajnos nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben az elsődleges mappába érkeznek meg.
Fontos, hogy a foglalásod, illetve annak módosítása vagy törlése csak akkor tekinthető érvényesnek, ha megkaptad a visszaigazoló e-mailt. Ha nem érkezik meg az üzenet, és a spam mappában sem találod, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, hogy ellenőrizhessük a foglalásod vagy az adott folyamat állapotát.
Kaphatok naptárértesítés a foglalt időpontomról?
Igen. Az időpontfoglalás véglegesítése előtt látható egy csúsztatható gomb a GDPR szabályzat elfogadása mellett. Alapértelmezés szerint a naptárértesítés ki van kapcsolva, így, ha szeretnél értesítést kapni a foglalásról, manuálisan engedélyezheted a csúszka segítségével.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a foglalás elküldése és a meghívó megérkezése között eltelhet néhány perc!
A naptár értesítés az általad lefoglalt időpontot foglalja magába, mely 30, 45 vagy 60 perces is lehet. Csapatunknak fontos, hogy biztonságosan folytathasd utazásaidat, ezért a MOL Mercarius által végzett 60 perces hosszúságú gumiabroncs-cserék magukban foglalják a jármű átvizsgálását is. Ez a kiterjesztett ellenőrzés jelentősen hozzájárul az átlagos gumiabroncs-csere időtartamának növekedéséhez.
Amennyiben a Hozom-Viszem szolgáltatás mellett igényelsz naptármeghívót, ez esetben az egész napra fog szólni.
Ha törlöm a meghívómat, azzal lemondom az időpontomat?
A naptármeghívó elutasítása NEM egyenlő az időpont lemondásával!
Az időpont törlése a visszaigazoló e-mailben küldött egyedi linken keresztül lehetséges.
Kapcsolattartás a gumicsere ideje alatt (partnerek)
Milyen automatikus e-mailek érkezésére számíthatok az időpontfoglalásom után?
A foglalás elküldése után legfeljebb 10 percen belül érkezni fog egy visszaigazoló e-mail az általad megadott levelezési címedre. Az üzenetben szerepelni fognak a foglalás fontosabb információi, illetve egy szerkesztői link az igény szerint felmerülő időpont módosításhoz vagy törléshez.
Módosítás és törlés esetén is kapok üzenteket tőletek?
Igen, minden változtatást visszaigazoló e-maillel erősítünk meg.
A módosítás vagy a törlés folyamata csak akkor tekinthető sikeresnek, ha a visszaigazoló e-mail megérkezik postafiókodba.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a folyamat végrehajtása és a visszaigazoló e-mail megérkezése között eltelhet néhány perc.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?
Amennyiben nem találod a visszaigazoló e-mailt a beérkezett üzenetek között, kérjük, ellenőrizd a spam vagy levélszemét mappát is. Egyes levelezőrendszerek az egyéni szűrőbeállítások miatt eltérően kezelhetik az automatikus üzeneteket, így sajnos nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben az elsődleges mappába érkeznek meg.
Fontos, hogy a foglalásod, illetve annak módosítása vagy törlése csak akkor tekinthető érvényesnek, ha megkaptad a visszaigazoló e-mailt. Ha nem érkezik meg az üzenet, és a spam mappában sem találod, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, hogy ellenőrizhessük a foglalásod vagy az adott folyamat állapotát.
Kaphatok naptárértesítés a foglalt időpontomról?
Igen. Az időpontfoglalás véglegesítése előtt látható egy csúsztatható gomb a GDPR szabályzat elfogadása mellett. Alapértelmezés szerint a naptárértesítés ki van kapcsolva, így, ha szeretnél értesítést kapni a foglalásról, manuálisan engedélyezheted a csúszka segítségével.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a foglalás elküldése és a meghívó megérkezése között eltelhet néhány perc!
A naptár értesítés az általad lefoglalt időpontot foglalja magába, amely 30 percet jelent.
Ha törlöm a meghívómat, azzal lemondom az időpontomat?
A naptármeghívó elutasítása NEM egyenlő az időpont lemondásával!
Az időpont törlése a visszaigazoló e-mailben küldött egyedi linken keresztül lehetséges.
Szervizigény gumicsere ideje alatt
Mit tegyek, ha a gumicsere szükségessége mellett más szervizigényem is van?
Ilyen esetben javasoljuk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon és segítünk a megfelelő időpont egyeztetésében.
Kérjük, MOL Fleet ügyfélként fordulj dedikált kapcsolattartódhoz. Köszönjük!
Nincs szervizigényem, ez esetben, hogy tudok gumicsere időpontot foglalni?
Amennyiben csak a gumik cseréjére van szükséged, javasoljuk az online foglalás lehetőségét. Ezen a felületen egyszerűen megtalálhatod a Neked megfelelő időpontot.
Időpont foglalás
Hogyan foglalhatok időpontot?
- Nyisd meg az online foglalót
- Írd be a járműved rendszámát
- Add meg a szükséges adatokat
- Válaszd ki a számodra megfelelő időpontot és helyszínt*
- Küldd el a foglalást
- Várd a visszaigazolásunkat a megadott e-mail címedre
*Hozom-Viszem szolgáltatás csak saját szervizpontjainkon elérhető nincs lehetőség szabad szervizpont kiválasztására. A rendszer automatikusan a hozzád legközelebbi szervizpont szabad időpontjait fogja felajánlani.
Hogyan tudom módosítani vagy lemondani az időpontomat?
1. Nyisd meg a visszaigazoló e-mailt
2. Az egyedi linken keresztül válaszd ki, hogy módosítani vagy törölni szeretnéd az időpontodat
3. Módosítás esetén válaszd ki az új időpontot
4. Küldd el a változtatást
5. Várd a visszaigazolásunkat a megadott e-mail címedre
Mennyi idővel előre kell jeleznem módosítási vagy törlési szándékomat?
- Saját szervizpontjainknál: az online foglalt időpont esetén 1 munkanappal a kiválasztott időpontod előtt módosíthatod vagy törölheted. Abban az esetben, ha 1 munkanapon belül kell lemondanod az időpontodat, szeretnénk megkérni, hogy értesítsd a megfelelő szervizt telefonon keresztül.
- Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén: az online platformunkon a foglalt időpont előtt 2 munkanappal lehetséges a módosítás, illetve lemondás. Amennyiben 2 munkanapon belül szeretnéd módosítani az időpontodat, arra kérünk, hogy központi telefonszámunkon keresztül értesítsd a megfelelő szervizt, ahova a foglalásod szólt.
- Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén: a módosítás és törlés minimum 2 munkanappal a foglalt időpont előtt lehetséges.
Gumiabroncs szolgáltatás
Még nincs gumiabroncs szolgáltatásod?
Amennyiben jelenleg nem rendelkezel gumiabroncs szolgáltatással, javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, hogy közösen megtehessétek az első lépéseket a szerződés módosításához.
SZEZONÁLIS GUMICSERE
Tájékozódj részletesen a szezonális gumicserével kapcsolatos tudnivalókról.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik készséggel állnak rendelkezésedre.