Aktuális álláshirdetéseink

 

A Mercarius Flottakezelő Kft. a magyar flottakezelési piac egyik legrégebbi és mára egyik legnagyobb szereplője. Jelenleg több mint 7500 db-os gépjárműparkkal szolgáljuk ki ügyfeleinket. Egyedi flottakezelési szolgáltatásainkat a finanszírozástól a szervizszolgáltatásokon át, egészen a gépjármű esztétikai állapotfenntartásáig saját magunk végezzük, ezzel biztosítva a minőség feletti teljes kontrollt.

A folyamatos szakmai fejlődés lehetőségével, stabil vállalati háttérrel és versenyképes fizetéssel, modern irodai környezetben várjuk új munkatársainkat dinamikusan növekvő budapesti csapatunkba, különböző területekre!

Jelentkezés módja - Kérjük fényképes önéletrajzát küldje el az allas@mercarius.hu e-mail címre a feladatkör és a bérigény megjelölésével!

 

Könyvelő 

Leendő munkatársunk főbb feladatai:

  • Különféle pénzügyi és számviteli feladatok;
  • Analitikák vezetése, ellenőrzési, egyeztetési, és folyamatkezelési funkciók;
  • Szem előtt tartva a könyvelés/pénzügy kapcsolódásait
    • az ügyviteli rendszerhez
    • a pénzügy managementhez és kontrollinghoz
    • a társosztályokhoz
  • Automatizált ill. tömeges/kötegelt könyvelések kezelése;
  • Társvállalati egyeztetés;
  • A könyvelés megfelelő minőségének és konzisztenciájának biztosítása;
  • A havi zárás és riporting támogatása.

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • Min. 2 év hasonló beosztásban szerzett szakmai tapasztalat;
  • Mérlegképes könyvelő végzettség;
  • Minimum középfokú iskolai végzettség;
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek – Microsoft Office programok, kiemelten Excel;
  • Precizitás;
  • Rendszerszemlélet, analitikus gondolkodásmód
  • Multi- ill. nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat előny.

 

Ügyfélkapcsolati munkatárs 

Leendő munkatársunk főbb feladatai:

  • Beérkező ügyfél megkeresések fogadása, megoldása vagy menedzselése a társterületekkel együttműködve;
  • Önálló ajánlatadás gépjármű rövidtávú bérletekre;
  • Ajánlatok nyomon követése, szerződéskötés;
  • Visszavett gépjármű bérletek elszámolásainak elkészítése és kommunikációja az ügyfél részére, ezek nyomon követése;
  • Ügyfélpanaszok felvétele, visszaigazolása, részleges kezelése.

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • Min. 2 év finanszírozónál vagy flottakezelő cégnél hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Jó kommunikációs és adminisztrációs képesség.;
  • Angol nyelvtudás (magabiztos szóbeli és írásbeli);
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek – Microsoft Office programok;
  • Határozott fellépés, érdekérvényesítő képesség;
  • Párhuzamos munkavégzés, priorizálás;
  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód;
  • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés;
  • Proaktivitás;
  • Magas stressztűrő képesség.

 

Kárszakértő

Leendő munkatársunk főbb feladatai:

  • a flottához kapcsolódó károk felvétele; 
  • kárszámítások készítése;
  • biztosítói elszámolások elvégzése;
  • kapcsolattartás a budapesti és vidéki javító partnerekkel.

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • kárrendezési területen szerzett többéves szakmai gyakorlat (2-5 év szakmai tapasztalat);
  • jó kommunikációs képesség
  • önálló munkavégzés;
  • Audatex ismerete;
  • Generali, Allianz, Kárnavigátor szervizportálok ismerete;
  • legalább középfokú végzettség;
  • kárszakértői képesítés megléte előnyt jelent.