SZERVIZIGÉNY GUMICSERE SZEZON ALATT
Hogy tudom módosítani vagy törölni online a foglalásomat?
A foglalást követően kapott visszaigazoló e-mailben található egyedi linken keresztül teheted meg. A hivatkozáson kiválaszthatod, hogy módosítani vagy törölni kívánod az időpontodat.
Időpont módosítási szándékodat kérjük, hogy minél előbb jelezd felénk, így hatékonyan ki tudjuk használni a felszabadult idősávot szervizeinkben.
Legfeljebb mennyi idővel előre módosíthatom, vagy törölhetem a foglalásomat?
⚠ Saját szervizpontjainknál az online foglalt időpont esetén 1 munkanappal a kiválasztott időpontod előtt módosíthatod vagy törölheted.
Abban az esetben, ha 1 munkanapon belül kell lemondanod az időpontodat, szeretnénk megkérni, hogy értesítsd a megfelelő szervizt telefonon keresztül. Köszönjük az együttműködésedet!
Lehet két időpont foglalásom egy rendszámmal?
Nem lehetséges ugyanazzal a rendszámmal kétszer új foglalást indítani. Ezért, amennyiben változtatni szeretnél a foglalásodon, mindenképpen válaszd az „Időpont módosítása” opciót.
Töröltem az időpontomat, mikor nyújthatok be új foglalást?
⚠ Időpont törlése esetén új foglalást a művelet sikerességét jelölő visszaigazoló e-mailben kapott linken keresztül azonnal megteheted.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot módosítani?
Igen, lehetséges az időpont módosítás a visszaigazoló e-mailben található egyedi linken keresztül.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot törölni?
Igen, a visszaigazoló e-mailben küldött szerkesztő linken keresztül lehetséges a Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén az időpontod törlése.
⚠ Hozom-Viszem időpont törlése esetén új foglalást a művelet sikerességéről tájékoztató e-mailben küldött linken keresztül azonnal megteheted.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
⚠ A Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, az online platformunkon a foglalt időpont előtt 2 munkanappal lehetséges a módosítás, illetve lemondás.
Amennyiben 2 munkanapon belül szeretnéd módosítani az időpontodat, arra kérünk, hogy központi telefonszámunkon keresztül értesítsd a megfelelő szervizt, ahova a foglalásod szólt. Előre is köszönjük a közreműködésedet!
Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
⚠ Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén, a módosítás és törlés minimum 2 munkanappal a foglalt időpont előtt lehetséges.
Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont módosítására és törlésére a visszaigazoló e-mailben található szerkesztő linkeken van lehetőség.