Vissza az előző oldalra

 

SZERVIZIGÉNY GUMICSERE SZEZON ALATT

Hogy tudom módosítani vagy törölni online a foglalásomat?

A foglalást követően kapott visszaigazoló e-mail alján található egyedi linken keresztül teheted meg. A hivatkozáson kiválaszthatod, hogy módosítani vagy törölni kívánod az időpontodat.

Időpont módosítási szándékodat kérjük, hogy minél előbb jelezd felénk, így hatékonyan ki tudjuk használni a felszabadult idősávot szervizeinkben.

 

Legfeljebb mennyi idővel előre módosíthatom, vagy törölhetem a foglalásomat?


⚠ Online foglalt időpont esetén 24 órával a kiválasztott időpont előtt módosíthatod vagy törölheted időponodat. 

Abban az esetben, ha 24 órán belül kell lemondanod az időpontodat, szeretnénk megkérni, hogy értesítsd a megfelelő szervizt telefonon keresztül. Köszönjük az együttműködésedet! kapcsolatos ügyben keresnél minket? Töltsd ki az űrlapunkat online!

  

Lehet két időpont foglalásom egy rendszámmal?

Nem lehetséges ugyanazzal a rendszámmal kétszer új foglalást indítani. Ezért, amennyiben változtatni szeretnél a foglalásodon, mindenképpen válaszd az „Időpont módosítása” opciót.

 

Töröltem az időpontomat, mikor nyújthatok be új foglalást? 

⚠ Időpont törlése esetén új foglalás csak a törléstől számított 2 óra elteltével lehetséges. 

 

Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot módosítani?

Igen, lehetséges az időpont módosítás a visszaigazoló e-mailben található szerkesztő linken keresztül.

A következő módosításokat végezheted el az online platformunkon:

  • megváltoztathatod az időpontot,
  • módosíthatod a megadott címet és elérhetőséget.

 

Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot törölni?

Igen, a visszaigazoló e-mailben küldött szerkesztő linken keresztül lehetséges a Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén az időpontod törlése.

⚠ Kérjük, hogy vedd figyelembe, az időpont törlése esetén új foglalás csak a törléstől számított 2 óra elteltével lehetséges. 

 

Hozom-Viszem szolgáltatás esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?

⚠ A Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, az online platformunkon a foglalt időpont előtt 48 órával lehetséges a módosítás, illetve lemondás.

Amennyiben 48 órán belül szeretnéd módosítani az időpontodat, arra kérünk, hogy központi telefonszámunkon keresztül értesítsd a megfelelő szervizt, ahova a foglalásod szólt. Előre is köszönjük a közreműködésedet!

 

Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?

⚠ Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén, a módosítás és törlés minimum 2 munkanappal a foglalt időpont előtt lehetséges.

Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont módosítására és törlésére a visszaigazoló e-mailben található szerkesztő linkeken van lehetőség.