SZERVIZIGÉNY GUMICSERE SZEZON ALATT
Hogy tudom módosítani vagy törölni online a foglalásomat?
A foglalást követően kapott visszaigazoló e-mail alján található egyedi linken keresztül teheted meg. A hivatkozáson kiválaszthatod, hogy módosítani vagy törölni kívánod az időpontodat.
Időpont módosítási szándékodat kérjük, hogy minél előbb jelezd felénk, így hatékonyan ki tudjuk használni a felszabadult idősávot szervizeinkben.
Legfeljebb mennyi idővel előre módosíthatom, vagy törölhetem a foglalásomat?
⚠ Online foglalt időpont esetén 24 órával a kiválasztott időpont előtt módosíthatod vagy törölheted időponodat.
Abban az esetben, ha 24 órán belül kell lemondanod az időpontodat, szeretnénk megkérni, hogy értesítsd a megfelelő szervizt telefonon keresztül. Köszönjük az együttműködésedet! kapcsolatos ügyben keresnél minket? Töltsd ki az űrlapunkat online!
Lehet két időpont foglalásom egy rendszámmal?
Nem lehetséges ugyanazzal a rendszámmal kétszer új foglalást indítani. Ezért, amennyiben változtatni szeretnél a foglalásodon, mindenképpen válaszd az „Időpont módosítása” opciót.
Töröltem az időpontomat, mikor nyújthatok be új foglalást?
⚠ Időpont törlése esetén új foglalás csak a törléstől számított 2 óra elteltével lehetséges.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot módosítani?
Igen, lehetséges az időpont módosítás a visszaigazoló e-mailben található szerkesztő linken keresztül.
A következő módosításokat végezheted el az online platformunkon:
- megváltoztathatod az időpontot,
- módosíthatod a megadott címet és elérhetőséget.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén is tudok online időpontot törölni?
Igen, a visszaigazoló e-mailben küldött szerkesztő linken keresztül lehetséges a Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén az időpontod törlése.
⚠ Kérjük, hogy vedd figyelembe, az időpont törlése esetén új foglalás csak a törléstől számított 2 óra elteltével lehetséges.
Hozom-Viszem szolgáltatás esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
⚠ A Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén, az online platformunkon a foglalt időpont előtt 48 órával lehetséges a módosítás, illetve lemondás.
Amennyiben 48 órán belül szeretnéd módosítani az időpontodat, arra kérünk, hogy központi telefonszámunkon keresztül értesítsd a megfelelő szervizt, ahova a foglalásod szólt. Előre is köszönjük a közreműködésedet!
Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén mennyi idővel előre módosíthatom vagy törölhetem a foglalásomat?
⚠ Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont esetén, a módosítás és törlés minimum 2 munkanappal a foglalt időpont előtt lehetséges.
Az Országos partnerhálózatnál foglalt időpont módosítására és törlésére a visszaigazoló e-mailben található szerkesztő linkeken van lehetőség.