Flotta adminisztrátor

A Mercarius Flottakezelő Kft. a magyar flottakezelési piac egyik legrégebbi és mára a legnagyobb magyar szereplője. Jelenleg több, mint 11 500 db-os gépjárműparkkal szolgáljuk ki ügyfeleinket. Egyedi flottakezelési szolgáltatásainkat a finanszírozástól a szervizszolgáltatásokon át, egészen a gépjármű esztétikai állapotfenntartásáig saját magunk végezzük, ezzel biztosítva a minőség feletti teljes kontrollt.

 Leendő kollégánk főbb feladatai:

  • Cseregépkocsik visszavétele és kiadása a flottakezelő programban
  • Gépkocsik átadási papírjainak összekészítése,
  • Az átadott/visszavett gépkocsik jegyzőkönyveinek szkennelése, belső postázása
  • Azonnali (ld. aznapi) átadások jegyzőkönyveinek elkészítése
  • Állományba vétel
  • Pótkulcsok kezelése
  • Esetleges kéziszámlák elkészítése (tankolás, fizetős cseregépkocsi)
  • Autópálya matricák kezelése
  • Új autó átadásának egyeztetése ügyféllel (kiértesítés), ügyfélszolgálati naptárba rögzítése 

 Elvárások:

• Jó kommunikációs és adminisztrációs képesség

• Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek – Microsoft Office programok

• Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés

• Párhuzamos munkavégzés, priorizálás

• Ügyfélcentrikus gondolkodásmód

• Proaktivitás

• Min. 2 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat

Miért éri meg hozzánk csatlakoznod?

  • Stabil vállalati háttér
  • Versenyképes fizetés
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő szervezetben

Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület.

Kérjük küldd el fényképes önéletrajzod az allas@mercarius.hu e-mail címre a feladatkör és a bérigény megjelölésével!