TÁJÉKOZTATÓ SZEZONÁLIS GUMICSERÉRŐL
Szeretnénk minden fontos információt megosztani Veled az időpontfoglalással kapcsolatban.
SAJÁT TELEPHELYEINK
A Mercarius saját szervizeibe online foglalható időpont téli gumicserére. Minden hétköznapra 8:00 és 16:30 között vannak elérhető időpontok október 2-től december 1-ig.
A gumicsere helyszíne ebben az esetben az alábbi négy szerviz lehet:
- M5 Gyáli úti Telephely: 1097, Budapest, Gyáli út 48.
- M5 Illatos úti Telephely: 1097, Budapest, Illatos út 44.
- M3 Komáromi úti Telephely: 1142, Budapest, Komáromi út 36-38.
- Mercarius Debrecen: 4032, Debrecen, Külső Böszörményi út 8.
A gumiabroncsok cseréjére időpontot legkorábban 8 naptári nappal előre tudsz foglalni. Ennek célja, hogy az abroncsok megfelelő telephelyre szállításához elegendő idő álljon rendelkezésre.
A csere átlagosan 40-60 percet vesz igénybe, ezért kérünk, hogy foglaláskor számolj legalább egy órás időtartammal.
Kérjük, hogy az időpontod előtt 10 perccel érkezz meg a telephelyünkre, ahol kollégáink már várni fognak a munkafelvételen. Amennyiben előre látod, hogy késve érkezel meg hozzánk, mindenképpen jelezd nekünk telefonon!
*Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy 15 percnél hosszabb késés esetén nem tudjuk garantálni a gumicserét.
VIDÉKI AUTÓK GUMICSERÉJE
Amennyiben a gépkocsid vidéken van használatban, a téligumi cseréjét külsős partnerünkkel együttműködve fogjuk elvégezni. Az online időpontfoglalásra ebben az esetben szeptember 18-tól lesz lehetőség a flotta.marso.hu oldalon.
Felhasználónév: rendszám kötőjel nélkül
(pl: ABC123 vagy AABB123)
Jelszó: mercarius
Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy az online időpontfoglalás jelenleg nem minden városban érhető el. Amennyiben a kiválasztott településen nincs online foglalásra lehetőség, kérjük vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel a központi elérhetőségen:
06-42-490-000.
Amennyiben rendszámod alapján gépjárműved vidéki partnerhez van rendelve, de Budapesten vagy Debrecenben szeretnéd a gumicserét elvégeztetni, válaszd a "A Mercarius budapesti vagy debreceni telephelyére szeretnék foglalni." lehetőséget a "Tovább a Marso oldalára" helyett.
SZABAD TELEPHELYVÁLASZTÁS
Visszajelzéseitek alapján az őszi szezonban már lehetőséget biztosítunk a telephelyek közötti szabad választásra is.
A rendszám megadását követően a következő oldalon megjelenik a három fővárosi és a debreceni telephelyünk naptára. Itt kiválaszthatod a számodra legoptimálisabb időpont - telephely kombinációt.
A foglalás előtt kérjük, minden esetben ellenőrizd, hogy Számodra megközelíthető szervizünkbe foglaltál-e. A gumicsere helyszíne a későbbiekben már nem módosítható.
Szeretnénk külön felhívni a figyelmedet arra, hogy a négy választható telephely közül az egyik Debrecenben található!
Kérünk vedd figyelembe, hogy az alábbi esetekben nincsen lehetőség a szabad választásra:
1. Hozom-Viszem szolgáltatás igénylése
Az online rendszer automatikusan a hozzád legközelebbi telephely időpontjait ajánlja fel, hogy sofőr munkatársaink kapacitását maximálisan ki tudjuk használni.
2. Időpont módosítása
Az első foglalásnál a gépkocsid téli abroncsait a raktárból a megfelelő telephelyre szállítjuk és az időpontodig ott tároljuk, ezért ha később módosítasz, már csak az adott telephelyen elérhető időpontok közül válogathatsz.
3. Speciális emelőigény
Egyes kishaszongépjárművek 4 oszlopos emelőt igényelnek, amely nem minden telephelyünkön áll rendelkezésre. Ebben az esetben csak a megadott telephely szabad időpontjai közül választhatsz.
SZERVIZIGÉNY
1. GUMICSERE
Amennyiben csak a gumiabroncsok cseréjére van szükséged, javasoljuk az online foglalás lehetőségét. A digitális felületen egyszerűen megtalálhatod a Számodra megfelelő időpontokat.
Kérdés vagy probléma felmerülése esetén, keress minket telefonon. Örömmel segítünk!
Igényeitekhez igazodva csapatunk a telefonos és e-mail alapú időpontfoglalásokat is kezeli.
2. GUMICSERE EGYÉB SZERVIZIGÉNNYEL
Amennyiben a gumicsere mellett más szervizigényed is van, kérjük, ne használd az online bejelentkezést. Az online rendszer fix 1 órás idősávokat kínál, ami nem elegendő, ha a járműved más szervizszolgáltatásra is szorul. Ilyen esetben kérjük, telefonon vedd fel velünk kapcsolatot, és segítünk a megfelelő időpont egyeztetésében.
Hozom-Viszem szolgáltatás
Kérjük vedd figyelembe, hogy szezonális gumicsere idején ha igénybe veszed a Hozom-Viszem szolgáltatást, valószínűleg későbbi időpontot tudunk biztosítani.
Amennyiben ezt a lehetőséget választod pontos idősávot nem tudsz megjelölni, a tavaszi szezonhoz hasonlóan lista szerűen fognak megjelenni az elérhető napok.
Kérjük olyan napot válasz, amikor akár egész munkaidő alatt nélkülözni tudod a gépkocsidat.
Sofőr munkatársunk a délelőtt folyamán (8:30 után) érkezik az Általad megadott címre és délután (legkésőbb 16:15-ig) vissza is viszi a gépkocsidat.
Amennyiben a munkaidőd a fenti időpontokon kívül esik, lehetőséged lesz jelezni az online felületen.
Kommunikáció
Kérjük olyan e-mail címet adj meg, amit rendszeresen használsz. Az időpontfoglalásod után a következő automatikus e-mailek érkezésére számíthatsz:
1. A foglalás elküldése után 1 percen belül érkezni fog egy megerősítő e-mail a megadott címedre. Amennyiben az e-mailt nem találod, érdemes ellenőrizni a spam mappát. ( Az egyedi szűrőbeállítások miatt az egyes postafiókok eltérően kezelhetik a leveleket. Nem tudjuk garantálni, hogy a foglalással kapcsolatos üzenetek nem kerülnek a spam mappába. ) Ha ott sem találod, kérjük, hívj minket telefonon a foglalás ellenőrzéséhez!
2.a Abban az esetben, ha Hozom-Viszem szolgáltatás nélkül foglaltál, az időpont előtt 24 órával egy emlékeztető e-mail fog érkezni Hozzád. Ez segíteni fog abban, hogy megfelelően felkészülj a közelgő gumicserére.
2.b Amennyiben a Hozom-Viszem szolgáltatással foglaltál, a gumicsere napján korán reggel érkezni fog egy emlékeztető a postafiókodba a nap menetéről.
Naptár értesítés
Ha szeretnéd, hogy az időpont bekerüljön az e-mail fiókodhoz tartozó naptárba, jelezd nekünk az online foglalóban az adatkezelési tájékoztató felett található jelölőnégyzetnél. A foglalás elküldése és a meghívó megérkezése között eltelhet néhány perc.
(A Hozom-Viszem szolgáltatás igénybevétele esetén nem kérhető naptármeghívó.)
A naptárértesítés az általad lefoglalt időpontot foglalja magába (többnyire 60 perces idősávot). Kérünk, hogy a szervizbe történő eljutást előre tervezd meg. Ebben segítségedre lesz a visszaigazoló e-mailben található Google lokációra mutató link.
Még egyszer szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy az időpontod előtt 10 perccel érkezz meg a telephelyünkre. Amennyiben előre látod, hogy késve érkezel meg hozzánk, mindenképpen jelezd nekünk telefonon! Szervizeink magas kihasználtsága miatt 15 percnél hosszabb késés esetén nem tudjuk garantálni a gumicserét.
Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy a naptármeghívó elutasítása nem egyenlő az időpont lemondásával. Az alábbiakban olvashatod az időpont törlésének hivatalos menetét.
Időpont módosítás/törlés
Amennyiben módosítani szeretnéd az online foglalt időpontodat, a digitális felületen megteheted. Az erre mutató egyedi linket a megerősítő e-mail alján találod majd.
Fontos, hogy nem lehetséges ugyanazzal a rendszámmal kétszer új foglalást indítani. Tehát amennyiben módosítani szeretnél mindenképpen az időpont módosítása opciót kell választanod. Köszönjük megértésedet!
Kérünk, hogy lehetőség szerint minél előbb jelezd felénk a változást, hogy a felszabadult időt hatékonyan tudjuk felhasználni a szervizben!
Abban az esetben, ha az időpontodat 24 órán belül kell lemondanod, kérjük, hogy lehetőleg telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot.
Visszajelzéseitek alapján számos módosítást végeztünk az online foglalóban, bízunk benne hogy idén még kényelmesebb lesz Számodra is a folyamat.
Szeretnénk bátorítani, hogy a gumicsere után idén is oszd meg velünk véleményedet, hogy a következő szezonban még tovább fejleszthessük az online foglalót!
Ha bármilyen kérdésed vagy kérésed van a gumizással kapcsolatban, kérjük, keress minket bizalommal! Munkatársainktól minden szükséges információt és támogatást megkapsz.
Köszönettel:
Mercarius Flottakezelő